Thursday, April 19, 2012

kenapa masih lagi sesak? jem sana jem sini?

pagi tadi masa nak pergi kerja, aku jenguklah kat luar tingkap apartmen aku,"oh, jenuhla kalau jem sampai macam tu..."


trafik lambat sangat bergerak, tak dapat nak zoom sebab guna kamera telefon
ni kalau saya redah juga untuk ke pj, lebih daripada sejam baru sampai walaupun pejabat hanya dalam 12 km sahaja.


tapi, demi mencari rezeki halal, semua tu saya tak kisah.  harap-harap, saya tidak mudah jemu meredah jem yang tak sudah-sudah.


sayapun tak faham kenapa la jalanraya kita tidak lancar.  yang saya tahu, jalan asyik dibaiki, ditambah sana sini tapi, macam tu juga.


pernah bila hujan sikit, ha parahlah jugak.  mana tidaknya, jem, pernah dari pejabat ke rumah saya, ia mengambil masa lebih 2 jam.  huh..nak jerit camana lagi? redah je la.


tapi, redha je la.

No comments:

Post a Comment