Friday, March 7, 2014

DOA SUPAYA BARANG HILANG & DICURI DAPAT SEMULA


Assalammualaikum,

Pernah tak barang anda dicuri?  Saya pernah mengalaminya… dan saya tertarik apabila ternampak doa-doa ni dalam ni fb.

Saya nak cuba juga doa ni, supaya wang yang diambil secara menipu oleh kawan saya ni dapat kembali.

Seeloknya kita buat solat hajat dulu… saya pernah buat solat hajat… sebab barang kemas saya hilang… saya ingat tersalah letak… tapi yang peliknya bekas ada barang kemas tak ada… 

dan lagipun pembantu rumah abang saya yang telah berjasa dengan abang saya dan memang baik… asyik-asyik naik ke tingkat atas…ketika saya balik…kampung... dan selepas itu… saya baru perasan… bekas takde, tapi saya masih bersangka baik.

Saya buat solat hajat tak henti-henti… dan saya dapat tahu dia sakit perut sangat-sangat… bila abang saya bawa ke doktor, doktor kata dia takde apa-apa…sakit… 

Sekarang ni baru la saya ingat balik…dia je yang selalu naik ke atas… bilik saya… dan beg saya memang tak berzip… bagaimanapun saya masih bersangka baik… 

Jom kita amalkan...


No comments:

Post a Comment