Monday, February 6, 2012

HARI PERTAMA BERIADAH

pemandangan menarik tumbuhan hutan.

Akhirnya berjaya juga saya meninggalkan rumah dan terus ke Bukit Kiara Park Taman Tun Dr. Ismail.

Tepat jam 1812 petang, saya memulakan perjalanan rekreasi saya.

kira-kira dalam 100 meter ke jalan masuk taman rekreasi



antara pemandangan menarik, tetapi saya ambil menggunakan telefon jadi taklah jelas sangat



antara pemandangan atas di taman


suasana gelap juga, kira sedang elok untuk yang beriadah.  jadi  gambar biasa je.

dua kali pusingan menaik agak memenatkan sewaktu awal 2 minit...hinggalah ke jambatan...jadi, lepas jambatan gantung, dah tak penat, disebabkan lanskap agak rata.

saya menghabiskan 2 pusingan dan dalam 40 minit saya dapat menamatkan senaman jalan cepat.

niat hati nak sambung ke pusingan ke3, tetapi, memandangkan saya baru nak mula, jadi bagi mengelakkan sebarang kecederaan kaki, saya berhenti setakat ini sahaja.

bila balik, lepas mandi, aduh, terasa amat segar...

esok nak teruskan lagi...tetapi waktu pagi pulak...

daripada duduk lepak, elok saya membakar kalori...harap, malam ni saya dapat tidur lena.






No comments:

Post a Comment